Jumat, 25 April 2014

Tapi Kita Masih Disini

Kalau hati nya bilang sayang.
Memang susah untuk kita melupakan satu kehilangan.
Lantaran hati kita merintih.
Meraung inginkan ia kembali.
Bersabar lah wahai hati.
Kerana yang pergi itu akan digantikan dengan yang lebih baik.
Bukan kesempurnaan tapi saling melengkapi.


Kalau bercinta selama mana pun.
Kalau tak jodoh..usah di tangisi pula wahai sayangku.
Bercinta itu tak bermakna memiliki.
Bercinta itu adalah untuk kita mengenali.


cinta bila disulam...akan berbenih lagi....
cinta kalau di buang.....pasti datang lagi....


Haruskah aku mengerti kalau dia tinggalkan aku tanpa sebarang alasan.
Haruskah aku menangisi bila hati aku disakiti.
Dan mampukah aku merintih kalau dia memang bukan jodoh aku.
Walaupun hati ini menyayangi mu.
Aku ridho dengan apa yang berlaku.
Kerana cinta tak semestinya memiliki

0 comments: